Bouwsteen 5

Echt contact

Samen bouwen aan kwaliteit

Kwaliteit Annenborch

Ervaren kwaliteit

Kwaliteit gaat niet over regels en protocollen. Het gaat om de ervaren kwaliteit van de client in relatie met ons. Hoe is het voor u? Doen we het goed in uw beleving? Daarom toetsen wij onze kwaliteit niet op afstand, maar door echt contact. Een vragende mens is iemand om te helpen.

Bouwsteen 5

Annenborch legt graag verantwoording af over de kwaliteit van ons werk. We hebben in 2024 flinke stappen gezet. Onze trots zit in het feit dat de buitenwereld dat ook heeft waargenomen én gewaardeerd.

We zijn trots op de uitkomsten van het clienttevredenheidsonderzoek.

De belangrijkste meting van het jaar.

In 2024 heeft Annenborch met trots het PREZO-keurmerk behaald. Hier zijn we trots op. Dit keurmerk staat voor de kwaliteit van zorg, met een sterke focus op de menselijke beleving. De overstap van HKZ naar PREZO past volledig binnen onze overtuiging dat zorg niet alleen gaat om protocollen, maar vooral om oprechte aandacht en betrokkenheid.

Op 13 november 2024 hebben we de inspectie op bezoek gehad. We zijn alweer trots op de bevestiging dat onze zorg gericht is op zoveel mogelijk eigen regie en vrijheid voor onze cliënten. Onze medewerkers zetten zich actief in om onvrijwillige zorg te voorkomen en zoeken altijd naar passende alternatieven. Een van onze successen is het opendeurenbeleid voor mensen met dementie. De inspectie erkent dat we cliënten en hun vertegenwoordigers zorgvuldig betrekken bij beslissingen over zorg.

Wilt u hierover meer weten, neem dan contact met ons op. Via telefoon: 073 85 196 00. Of e-mail: info@annenborch.nl.

Scroll naar boven